Re: Resident Evil: Resistance
Publicado: 31 Jul 2020 02:53
Y yo que no le tenía confianza al Overclock...
Voy a tener que intentarlo xDD
Voy a tener que intentarlo xDD
www.residentevilsh.com
https://www.residentevilsh.com/foro/
https://www.residentevilsh.com/foro/viewtopic.php?f=59&t=37897
Lamentablemente ese es de pago xD
Lo de los mapas se sabía y ya quiero ir explorándolos... para llenarlos de trampas xDMaps
・Added the new Uptown map.
・Added the new Bemusement Park map.
Equipment
・Added 12 new equipment items for Survivors.
・Added 13 new equipment items for the Mastermind.
YOU JUST ACTIVATED MY TRAP CARDSkill Cards
・Added the Converter Mod - Creatures skill card.
While in hand, using Creature Cards will lower the cost of this mod. Using this mod will add an Ivy card to your hand.
・Added the Converter Mod - Traps skill card.
While in hand, using Trap Cards will lower the cost of this mod. Using this mod will add a Teleportation Trap card to your hand.
・Added the Converter Mod - Firearms skill card.
While in hand, using Firearm Cards will lower the cost of this mod. Using this mod will add a Grenade Launcher card to your hand.
Por fin.Time Bonuses
・Reduced the amount of time added to the timer when Survivors defeat zombie dogs.
System Changes
・Adjusted the rules that determine Supply Zombie spawn location, making it less likely to spawn close to the Survivors' locations.
Joder, al fin. Lo de la máquina del casino era ya la tocada de huevos suprema.・Adjusted the items dropped by the Supply Zombie such that it can no longer drop multiple special weapons.
・Changed some items granted to Survivors from the slot machine in the Casino map.
Para mí deberían incorporar a todos los biocores los escudos de Prison y eliminar de una puta vez el snipeo de biocores. Es que los escudos móviles añaden más interacción y lo hacen más intenso. Esto de poder reventar un biocore sin siquiera estar cerca me parece una falla notable.・Resolved an issue where the upper-left Bio Core in area 3 of the Abandoned Park could be attacked from the entrance using a Rocket Launcher or ATM-4.
Creo que esto va a ser dar menos puntos si ganas en el Area 1. Para mí está bien, a lo mejor aflojan los MM tryhard.・Adjusted the formula for RP reward calculations when the Mastermind wins in area 1.
・Adjusted maximum ranks for all Survivor characters, and changed skill unlock requirements such that all skill variants are obtained by rank 16.
・Increased the amount of Ammo held at the start of the match for Valerie, Jan, Martin, Becca, and Jill.
・Enabled the purchase of Ammo x 50 from the Armory in area 1.
・Either MQ 11 or W-870 (determined at random) will be available in area 1.
Joder, al fin.・Adjusted the hit detection for the W-870, making it less likely to deal extremely small amounts of damage when attacking creatures.
Mastermind
・Adjusted maximum ranks for all Mastermind characters, and changed skill unlock requirements such that all skill variants are obtained by rank 15.
・Adjusted ranks at which additional skill cards are unlocked such that all skill cards are obtained by rank 14.
Oh no・Reduced the health of the Supply Zombie.
Oh sí!・Reduced the amount of time it takes for zombie dogs to become mobile after being spawned.
・Improved pathing for zombie dogs such that they should not repeatedly run into walls as often.
Mi Nicholai se lleva el nerfeo de lleno.・Turret - Rifle and Turret - High Caliber Rifle will now take time to reacquire targets after firing.
・Reduced the base damage of Turret - Rifle, Turret - High Caliber Rifle, and Turret - Machine Gun.
Fuck yea・The Imposter Zombie's claw attack will now perform a three-hit combo.
・Hits to Ivy will no longer increase its stagger value unless they strike its head or its buds.
January
・EMP effects are no longer disabled by Electromagnetic Shield.
Jill
・Unlocking doors with Master Key will now always award RP.
・The effect of Delta Force's "Marksman" skill variant will now also apply to Bio Cores.
・Reduced the time it takes for the Tyrant to become active when spawned.
・Made it more difficult to accidentally end the Tyrant's Bull Rush ability immediately after activation.
・Increased the Tyrant's movement speed.
Alex
・Increased the base damage of the Machine Gun - Infection area 3 exclusive card.
・Reduced the amount of time for which Yateveo cannot take new commands after performing Slime Shot.
El caso es que no tengo ninguna modificación al juego. Sé que hay algunos que han reemplazado modelos de personajes/enemigos pero yo ni eso xD y la conexión estaba estable. Por eso me sorprendió.Gray Fox escribió: ↑08 Ago 2020 17:40Eso del tiempo volviendose loco no es la primera vez que lo escucho, pero a mi personalmente en 600 horas no me ha pasado nunca, pese a que me inclino a pensar que es obra de algun tipo de hack o modificacion del juego, quizas es por eso que los jugadores empezaron a salir, cuando la señal de red esta roja y el lag es ridiculo yo tambien lo hago sinceramente.
Claro, es cierto. Una vez vi una Valerie que se deslizaba xD como si flotara por el mapa. Muy extraño.Gray Fox escribió: ↑08 Ago 2020 21:02No, no, no me refiero por tu parte, si no por la de algun jugador. En teoria si eres el MM el "host" eres tu, pero eso no significa que los supervivientes no puedan modificar o hackear su parte local del registro, con todo lo visto hasta ahora me inclino a pensar mas en eso que en un error del juego la verdad, aunque insisto que personalmente nunca lo he visto hasta ahora existe bastante material y videos en donde se ve claramente que alguien esta hackeando el tiempo o la huida en el acto 1.
Ayer mismo jugando como Anny en Downtown tenia a 4 jugadores bastante pillados de tiempo, habian alcanzado la salida en el acto 1 y 2 en el tiempo de descuento y ni siquiera habian metido la bonificacion de "4 jugadores en la salida". Lo tipico en este escenario es subir inmediatamente el elevador para ganar tiempo y colocar unos cuantos enemigos o minas para dificultar que llamen lo llamen de vuelta, justo en ese momento (Camara1 , salida de la sala segura) veo una Jill que sale de la sala y camina todo recto hasta hasta el final del mapa, al principio pienso que es lag, pero cuando elimino al resto de sus compañeros veo que sale como "escapada" (lmao), en parte no me sorprende, casi siempre es una Jill y no es la primera vez que un superviviente consigue escapar en el acto 1 o 2, pero nunca habia visto que hace la animacion de correr como si fuera el pasillo final cuando lo usan.